[quote="gangwolf99"]
Servus Daniel,
1,40 find i scho vü:D I hob a billichsdorfer packerl um 0,80 im gschäft kaft!:riesengrinser:
Die teurere Marke kostet ca. 1 €, aber wenn man etwas haben will nimmt man das in Kauf:kaputtlachsmile:
Bei euch gibt es also keine Backerbsen im Geschäft zu kaufen? Beim nächsten Einkauf werde ich an Dich denken mein Berliner Freund![/quote]
Griaß de Woiferl,
glaabs oder loss es, bei uns do bei die Preissn Backerbsen? In an Gschäft? Na, obe wirkle net, do muast scho vom Pontius zum Pilatus laafn und hosts imma no ned. Eha kriagst an goid gsprenkelten Elefanten.
Aans virzg is wirkle vü, oba wias söba sogst, wanst wos hom mechst zoist. ned woa? I wuilts endle wiedr amoi hom, also hob i mias bstöllt, für festliche Anläss.
Sowos wia heit, heit hob i mia wos göönt, a grüllts Wiesn Hendl, mit an Krausalot, a Semme mit Butta dozue, und zum trinken, no wos denkst? Ah geh, des rotst nianed, a Kräutalimonadn, waßts eh wöche i man, so ane mit an rodn Pickerl mit an Poar drauf, a Madl und a Bua, hom a Kriagl int Hend und san fesch ozohgn.
Und zum Schluus? Des rotst aah neda, i hob ma a Stamperl Marrühnschnops eigossn und hobs mit drei Schluck sch longsom obarinna lossn. I hobs auf deine Gsundheit trunkn.
Sofü zu meine vorzogene Feier auf de 150, i brauch kaan Griechn mea, muass eh oabeitn den Tog.
Pfiat de, bleib gsund,
da Daniel ausm Plentawoild giaßt de freindli