01.04.2025 07:43

Treffpunkt für alle

4706
4706Beiträge
14.11.2017
23:20 Uhr
Oohh da habt Ihr beiden mich nochmal überredet, bei Champagner werd ich immer schwach... Prost Karl, Prost Christian! :cocktailzumfeiern::cocktailzumfeiern:
14.11.2017
23:17 Uhr
Hallo Doro, dank Forumssommerzeit kannst Du zweimal feiern:riesengrinser: Also lass uns schon mal auf Deinen Einzug beim Griechen anstoßen :cocktailzumfeiern::cocktailzumfeiern: LG Karl-Heinz
14.11.2017
23:16 Uhr
So dann mal :cocktailzumfeiern::cocktailzumfeiern::cocktailzumfeiern: Prost ihr Lieben:smileumarmung:
14.11.2017
23:15 Uhr
Und jetzt brauch ich meinen Schönheitsschlaf...:kaputtlachsmile: Gute Nacht, bis morgen!! (Kann spät werden bis ich auftauche, meine Kollegen wollten nicht glauben, dass ich morgen zum Griechen muss und mich den ganzen Tag betrinken und ein Kostüm anziehen, also muss ich wohl oder übel erst zur Arbeit... dann wieder stylen... Bis Dann!!!!!) LG... :sleep:
14.11.2017
23:15 Uhr
[b]:sleep:Gute Nacht ihr Lieben:smileumarmung::smileumarmung::smileumarmung:[/b]
14.11.2017
23:13 Uhr
Ach da bist Du ja noch liebe Doro, das mit dem aufräumen das mach ich schon:roll: Bist Du schon aufgeregt? zum Griechen... das ist mein nächstes Ziel:roll: Ja, dass ist gut. Prost und Danke an Euch alle:smileumarmung:
14.11.2017
23:13 Uhr
Besen??? Gibt´s keinen mehr. Denn hat die Berghex, wenn ich mich nicht irre. So noch geschwind Gläser und Geschirr abräumen. Danke der Herta für ihre Gastfreundschaft und sag gute Nacht ihr Lieben. Ach ja so´n kleines 3l :champagne:chen Hab ich grad gefunden.
14.11.2017
23:12 Uhr
Huhu, da bin ich doch! Gut, lasst uns nochmal in Ruhe anstoßen in unserer kleinen illustren Runde... :cocktailzumfeiern::cocktailzumfeiern::cocktailzumfeiern::cocktailzumfeiern::cocktailzumfeiern: morgen wird es hoffentlich wieder voll! Vielen Dank für das schöne Fest, Herta, die Kekse waren exzellent!
14.11.2017
23:07 Uhr
Das wär doch ein schönes Spiel gewesen. Wir lassen das Söckchen übersetzen:riesengrinser: so und jetzt weiter aufräumen.. Christian, haben wir noch Sekt, falls die Doro noch vorbei kommt. Dann wollen wir doch mit ihr anstoßen!!!
14.11.2017
23:07 Uhr
Ihr Seppelhosen, jetzt wird wieder hochdeutsch gesprochen, sonst fang ich hier mit platt an, dann kuckt Ihr aber :riesengrinser: Herta, das ist die Sommerzeit, ich bin noch nicht dran!!!! Ich helf Dir noch ´n bisschen aufräumen, ähhh die Kekse die hier noch so rumliegen, darf man essen, oder??:oops:
14.11.2017
23:04 Uhr
Auf jeden Fall heißt es hier jetzt mal aufräumen. Gläser in die Spülmaschine Tische abräumen Besen... wo ist denn ein Besen, hier ist alles voll mit Brösel von den Keksen:bang:
14.11.2017
23:03 Uhr
Für´s Söckchen... Herta, da leg ich nochmal nach Mit'n Frosch im Hois und Schwammerl in de Knia I woas net wos is los mit mir Dass i mi oiwei so blamier Mögn tat i scho, doch meistns wird nix draus Jedsmoi wenn i obandln wui Hob i im Mogn a saudumms Gfui Dann steh i do und bring koa Wort net raus Zum Beispui sitz i im Café I hob scho zoit und wui grod geh Do sig i's sitzn, schee wia d'Loreley A so a Hos, mei liaba Specht I ruck ma mei Krawattn zrecht Und denk de lodst glei auf a Cola ei! Ja und dann? Ja und dann? Ja und dann? Steh i vor ihr Mit'n Frosch im Hois und Schwammerl in de Knia Mit'n Frosch im Hois und Schwammerl in de Knia! Auf d'Nacht um oans ruaft mi d'Gaby o Wils einfach net eischlaffa ko Ud frogt: „Schaust auf an Sprung bei mir vorbei?“ Dös loss i ma net zwoamoi sogn Iziag mi o und start mein Wogn Und buid ma hoit scho wieder woas Gott wos ei! Fünf Treppn steig i nauf zu ihr Außer Atem klopf i an da Tür Und weils scho offn steht geh i hoit nei Ja d'Gaby sitzt aufm Kanapee Mit am hauchdünna Negligé Und schenkt ma glei an Whisky Soda ei! Ja und dann? Ja und dann? Ja und dann? Steh i vor ihr Mit'n Frosch im Hois und Schwammerl in de Knia Mit'n Frosch im Hois und Schwammerl in de Knia! *Yiha!* Hey Doktor sog, wos mach i bloß I werd den Frosch einfach net los Gibts denn für so an Foi koa Medizin? Da Doktor schaut in Hois ma nei Und sogt: „Ja mei, dös hamma glei!“ Hot ma sofort a guats Rezept verschriebn Ja und gestern hob is glei ausprobiert Bin in a Disco neimaschiert Und reiß ma glei an Superhosn auf! Dann fahr i's mit meim Schlittn hoam Um hoibe drei noch Berg am Loam Sie frogt: „Kommst auf an Kaffee zu mir nauf?“ Ja und dann? Ja und dann? Ja und dann? Steh i vor ihr Mit'n Frosch im Hois und Schwammerl in de Knia Mit'n Frosch im Hois und Schwammerl in de Knia Mit'n Frosch im Hois und Schwammerl in de Knia Mit'n Frosch im Hois und Schwammerl in de Knia! :riesengrinser:
Hilfe